Képviselő leszek - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22482927
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T23:33:33+02:00
2014-04-12T23:33:33+02:00
Juhász Péter (LMP)
http://blog.hu/user/843908
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22482736" class="reply_nick_258588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22482736 );">@Sapika</a>: Ja, nem bántódtam meg, csak vicces, hogy még mindig előfordul, hogy kevernek minket. :)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22482775
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T23:04:51+02:00
2014-04-12T23:04:51+02:00
Sapika
http://blog.hu/user/258588
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22479928" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22479928 );">@borzimorzi</a>: Az ólom már rég elmúlt. De van azért ma is károsanyag jócskán a nagyvárosi ájerben.<br />
A városok növekedése világjelenség. Tetszik, nem tetszik, ez van.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22482736
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T22:56:58+02:00
2014-04-12T22:56:58+02:00
Sapika
http://blog.hu/user/258588
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22482000" class="reply_nick_843908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22482000 );">@Juhász Péter (LMP)</a>: Bocsánat, nem akartalak megbántani. Nekem a PM, az LMP és a Milla is tetszik.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22482000
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T20:56:40+02:00
2014-04-12T20:56:40+02:00
Juhász Péter (LMP)
http://blog.hu/user/843908
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22479797" class="reply_nick_258588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22479797 );">@Sapika</a>: Az a millás Juhász Péter lesz, aki egykor TASZ-os volt, de LMP-s tudtommal nem. Én másik JP vagyok. :)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22479928
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T15:38:40+02:00
2014-04-12T15:38:40+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22478877" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22478877 );">@szekertabor</a>: Szerintem a Budapest iránti gyűlöleted vagy utálatod túlságosan eluralja a gondolkodásodat. Szerintem jobban járnál, ha nem ennek a negatív érzelmi viszonyulásnak rendelnél alá mindent, főképp nem a gondolkodásodat. <br />
<br />
Nézzük sorban!<br />
<br />
1.) Igaz, de ez Trianon óta így van. Ugye, nem gondolod, hogy bármely kormány vissza tudná csinálni az uccsó 100 évet?<br />
<br />
2.) Hogyne, így van. De ettől még közhely. Arról nem is beszélve, hogy a mellékhatást próbálod célnak beállítani, ami nonszensz. Nem cél "a központ hegemóniáját növelni", hanem mellékhatás. Most köpjük le haló poraiban Ganz Ábrahámot meg mindenkit, aki Budapesten hozott létre iparvállalatot meg vásárcsarnokot? Ezek magánkezdeményezések voltak a XIX. században, teljesen felesleges úgy csinálnod, mintha valami központi állami kényszer lett volna. Ezek ott jöttek létre, ahol volt rájuk igény és lehetőség. És tévedés azt gondolni, hogy csak Budapesten, mert faipar Sopronban is volt meg Miskolcon is, gépipar és textilipar meg Győrben. A Rábáról hallottál már, ugye? Azt nem várom el, hogy a győri grábgyárról (Graboplast) meg a Lenszövőről is tudj. Mondjuk, utóbbiról azért megjegyzendő, hogy Győrben volt a központja, a pesti része csak leányvállalat volt (a Posztógyár Csepelen). De jól bizonyítja, hogy nem teljesen igaz, amit írsz. A periférikus területek között is volt kapcsolat, csak nézz utána, milyen vasúti kapcsolat volt Kanizsa és a Bánát között a XX. század elején. Nehogy már a ma élő emberek hibája legyen, hogy Trianonban amputálták a magyar vasúthálózat jó részét...<br />
<br />
3. A közlekedéshálózati fejlesztések zöme (autópályák, metró, vasút) az elmúlt évtizedekben legfeljebb mellékhatásként erősíthette a központ hegemóniáját. A cél az volt, hogy arra épüljön a vasút és az út, amerre az emberek utazni akarnak. <br />
<br />
4. Ha folyamatosan sorvad és pusztul minden olyan viszonylat, ami a központtól való függést oldaná, akkor annak nem az a magyarázata, hogy bárki is hatalmi szóval akarná elsorvasztani. Hanem az, hogy az emberek nem veszik igénybe. Volt nagy hiszti, mikor Kóka be akart csukni pár olyan szárnyvonalat, amelyet a forgalomszámlálási adatokból láthatóan senki nem vett igénybe, alig pár lélek utazott rajtuk. Jobbadán üresen közlekedtek. Nem a budapestiek döntötték el, hogy a helyiek ne vegyék igénybe az adott szárnyvonalat, hanem a helyiek maguk nem váltottak rá jegyet. <br />
<br />
Ez csakis a merő rosszindulat mondathatja veled: "Az említett vidéki elkerülő utak egyébként jó példát szolgáltatnak erre: a cél, hogy a forgalom minél gyorsabban, a közbeeső városok elkerülésével jusson el Budapestre, az már sokkal kevésbé volt sürgető, hogy Budapestet elkerülje a forgalom, ezért nincsen még készen pl. az M0. " <br />
<br />
Nem, kedves Olvtárs. Az elkerülő út lényege nemcsak a forgalom gyorsítása, hanem elsősorban az, hogy ne szennyezzék a levegőt azok a gépjárművek, amelyek nem célforgalomban közlekednek, vagyis úticéljuk nem az adott város, amelyet a körgyűrű körbevesz. Az M0 félkész volta miatt Budapesten alsó hangon 1 millió ember szenved nap mint nap a nonstop dugók miatt, amilyenekről a vidékiek jobbadán nem is hallottak, nem, hogy el kellene szenvedniük. Mindezt miért? Azért, mert a nem Budapestre jövő gépjárművek nem tudják a várost rendesen elkerülni Északon. :-((( A budapesti Nagykörúton belül, de még inkább a Hungárián belül élő minden egyes gyerek vérében annyi az ólom, hogy pár puskagolyó biztos kikerülne belőle. :-((( Közben az ő szüleik, ill. a Budapesten és Pest megyében élők fizetik az egész országban a legtöbb adót. Többet, mint a 19 megye együttvéve. És nem tegnap óta, hanem évtizedek óta folyamatosan! De az ő életük és egészségük nem ér meg annyit, hogy legyen egy nyüves körgyűrű. :-( <br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22479797
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T15:10:31+02:00
2014-04-12T15:10:31+02:00
Sapika
http://blog.hu/user/258588
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477979" class="reply_nick_843908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477979 );">@Juhász Péter (LMP)</a>: <br />
Én a legnagyobb bajnak azt tartom, hogy a piramis alján lévők nem jutnak információhoz. Mondjuk a köztévé tudtommal még sohasem működött jól nálunk, de ez a mostani hatalmas propagandagépezet a TV2-től a postaládába dobott ingyenes Helyi Témáig terjedően azért páratlan jelenség. <br />
A csúcs a miniszterelnök-jelöltek vitáinak elmaradása volt.<br />
Így a piramis alján az sem tudhatták meg, többek között, hogy mi lesz a fideszmódra erőltetett rezsiharc ára, melyet majd meg kell fizetni. (Illetve már fizetjük is, amint Szlovákia és Lengyelország elhúz mellettünk a fejlődésben.) De azt sem tudhatták meg, hogy mi a baj Paks II-vel, vagy az Oroszországtól való fokozott hosszútávú függésnek.<br />
A közmédia és a hazai oktatás régi adóssága, hogy mi, mint lakosság nem tudjuk, nem értjük, miért jó nekünk a jogállam, mi a baj a visszamenőleges hatályú törvényekkel, és miért a legrosszabb a konkurens ajánlatok versenyeztetése nélküli beruházás. (Az elmúlt 24 év közös bűne).<br />
<br />
A másik probléma a szoclib oldal rossz állapota. Régi frontarcaik mostanra közutálatnak örvendenek, tehetséges, értelmes, és egy minimális karizmával rendelkező fiatalokat pedig nem sikerült kitermelniük. Ilyen állapotban érte őket egy nem várt szerencse: külső körülmények hozzájuk sodortak náluk sokkal jobb adottsággal rendelkező fiatal politikusokat. Például az egykori LMP nagy részét. Vagy között Juhász Pétert is egy ideig.^1 Ezekből lehetett volna ütős csapatot építeni. De nem tették, inkább a margóra szorították őket.<br />
Így utólag visszanézve nekem úgy tűnik, egy pillanatra sem hittek a győzelembe. Helyette a saját képviselői állásaik biztosításával voltak elfoglalva.<br />
Nem tudom, mit dönt majd a PM, de úgy tűnik, ez a lehetőség örökre elmúlt.<br />
<br />
Arról sajnos fogalmam sincs, hogy az LMP, mint párt hogyan tudna tovább építkezni. A nálunk fejlett országokban jól megélnek a zöldpártok. Harcos, a demokratikus értékek iránt roppant elkötelezet frakciójuk van az EP-ben, amint azt mindnyájan láttuk (ki örömmel, ki felháborodottan). De el nem tudom képzelni, mi módon lehet eljuttatni az LMP gondolatait a piramis alján élőkhöz a mai magyar közállapotok között. <br />
<br />
==========<br />
^1 Lábjegyzet: A mostani ÉS-ben is név szerint említenek téged ugyanebben a kontextusban. (Egy Bozóki interjúban.)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22479630
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T14:31:53+02:00
2014-04-12T14:31:53+02:00
Juhász Péter (LMP)
http://blog.hu/user/843908
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22478274" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22478274 );">@borzimorzi</a>: Nagy vonalakban egyetértek, a területi fejlesztésekből valóban kimarad már a Közép-Magyarországi régió, hiszen az EU-s nomenklatúra szerint fejlettnek számít. De a kiemelt beruházásoknál azért sok csapódik le fővárosi szinten is: Dél-pesti szennyvíztisztító, M0 folytatása, hidak felújítása, Vác-Budapest vasút, metró, 1-es villamos... jut azért nekünk is. Csak hát nagy gödörbe sok fér. :)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22479569
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T14:21:59+02:00
2014-04-12T14:21:59+02:00
DR. Smit Pal
http://blog.hu/user/718303
Szerintem ha tobben mentek volna el szavazni, az csak meg nagyobb aranyu fidesz gyozelmet hozott volna.<br />
A fideszesek jelentos resze, minden figyelmeztetes ellenere, ugy volt vele, hogy minek farassza magat, amikor a kozvelemeny kutatok, mar ket eve sulykoljak, a fidesz atombiztos gyozelmet.<br />
Ez egyertelmuen a fideszt gyengitette, es az ellenzeket erositette.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22478877
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T12:18:14+02:00
2014-04-12T12:18:14+02:00
szekertabor
http://blog.hu/user/65201
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22478274" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22478274 );">@borzimorzi</a>: Az állításaim a következők, bárki ellenőrizheti, aki ránéz a térképre:<br />
<br />
1. Magyarország közlekedéshálózata végletesen központosított, kis túlzással minden viszonylat Budapest belvárosában fut össze.<br />
<br />
2. Minden közlekedési viszonylat (út, vasút, busz, metró, stb.), ami a központ felé visz, a központ hegemóniáját növeli, minden viszonylat, ami a központtól távol periférikus területek között teremt kapcsolatot, a központ hegemóniáját oldja.<br />
<br />
3. A közlekedéshálózati fejlesztések zöme (autópályák, metró, vasút) az elmúlt évtizedekben csakúgy, mint az azt megelőző közel 100 évben, a központ hegemóniáját erősítette, a központtól való függést növelte. Ezekre költöttük a fejlesztési forrásaink döntő hányadát.<br />
<br />
4. Emellett folyamatosan sorvad és pusztul minden olyan viszonylat, ami a központtól való függést oldaná, a helyi erőforrások helyben történő hasznosulását szolgálná. <br />
<br />
Az említett vidéki elkerülő utak egyébként jó példát szolgáltatnak erre: a cél, hogy a forgalom minél gyorsabban, a közbeeső városok elkerülésével jusson el Budapestre, az már sokkal kevésbé volt sürgető, hogy Budapestet elkerülje a forgalom, ezért nincsen még készen pl. az M0.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22478285
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T11:26:35+02:00
2014-04-12T11:26:35+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22478024" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22478024 );">@szekertabor</a>: A piac tekintetében is tévedsz. AZ EU egy csaknem 500milliós piac. Bárki bármit termel, erre a piacra termeli.<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22478274
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T11:23:55+02:00
2014-04-12T11:23:55+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22478024" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22478024 );">@szekertabor</a>: Senki sem személyeskedett, de tényszerűen tévedéseket is tartalmaz a hsz-ed. Budapest és Pest megye NEM kapja a fejlesztések nagyobb részét. Eleve a központi régió túl jól áll az EU szemében, ezért EU-s források elsősorban vidékre mennek. Ebből épültek az autópályák meg a körgyűrűk szinte az összes nagyobb vidéki város köré, miközben Budapesten nem lett kész a körgyűrű 25 év alatt sem. EU-s támogatással lett irdatlanul sok fürdőkomplexum országszerte, és díszburkolat szinte minden megyeszékhelyen. Ami persze nagyon szép, csak közben Budapesten évek óta azon rugóznak, hogy becsukják a nagy múltú Csillaghegyi Strandot és Uszodát, mert arra nincsen pénz, bár az adott kerületben ez az egyetlen rendes uszi, és a kerületben 120-130ezer ember lakik. Hasonló lakosságszámú vagy kisebb megyeszékhelyeken és vidéki városokban nem ritkán több uszoda is van. Ez csak egy példa. De megnézheted azt is, hogy lassan minden fideszes faluban lesz stadion, ha így megy tovább, de ehhez képest egész Budán nincsen egy komolyabb sem. Pedig alsó hangon 800ezer ember él itt, az agglomerációval együtt 1 millió. A pesti oldalon van a Fradinak meg az Újpestnek stadionja, aztán slussz. Holott a pesti oldal lakosságszáma is hasonló, alsó hangon 5 megyeszékhelyre való ember. Egészen pontosan a legnépesebb megyeszékhely, Debrecen 207ezer lakosának ötszöröse. Ehhez képest Debrecenben lassan olimpiát lehetne rendezni, és most kapott vadiúj villamost... Nem irigylem tőlük, oda jártam egyetemre, nagyon szeretem a várost. <br />
Vagy vedd Szegedet. 170 ezer lakosa van, kevesebb, mint Budapesten kb. a II.-III. kerületnek együtt. Ehhez képest iszonyat mennyiségű, több tíz km hosszú díszburkolatok, frissen felújított szökőkutak és közparkok mindenütt. Imádom Szegedet, félre ne érts, a családom több tagja járt oda egyetemre, az egyik legszebb magyar város, és szerintem csak ott igazán jó a halászlé is. De sem adófizetésben nem jeleskedik, sem pedig lakosságszáma nem indokolja, hogy ekkora fejlesztéseket kapjon. Mármint azzal összehasonlítva, hogy a vele kb azonos lakosságszámú II.-III. kerületben nincsen annyi sétálóutca, díszburkolat és szökőkút sem. Konkrétan egy darab szökőkútról tudok a két említett kerületben összesen, és ezek még a leggazdagabb kerületek közé tartoznak. A pesti oldal iszonyatosan le van robbanva. Csak "Rogánfalván" van némi fejlesztés, de ne feledd, hogy az V. kerület a turistákért van, lakossága alig, területe is pici. <br />
<br />
Tény, hogy évtizedek óta hamis az az állítás, hogy Budapest többet kapna. Nem, hogy nem kap többet, de messze kevesebbet kap, mint amit mind az adóbefizetésben való élenjárása, mind a lakosságszáma indokolna. <br />
<br />
Te erre a hamis állításra alapoztad egész hozzászolidat.<br />
<br />
Ami az LMP-t illeti, ezen a vonalon tudna elindulni. Budapesten van vevő az LMP-re, itt tud erősödni, és a budapestieket sújtja a legdurvábban a Fidesz, amikor csak kormányon van. Ideje összefognunk ellene. És ezt vidéken nem fogják megtenni, mert túl szétszórtak, túl szervezetlenek. Budapesten elég sok ember van együtt, lehet szervezni. És nem kerül túl sokba, mert van net mindenhol.<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22478190
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T11:05:21+02:00
2014-04-12T11:05:21+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477979" class="reply_nick_843908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477979 );">@Juhász Péter (LMP)</a>: Pontosan. Bocs, csak a lényeget hagytam ki, vagyis azt, hogy mindketten ugyanazt mondjátok, csak a Laci belegabalyodva a számokba, Te meg szavakkal.<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22478024
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T10:49:20+02:00
2014-04-12T10:49:20+02:00
szekertabor
http://blog.hu/user/65201
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460178" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460178 );">@borzimorzi</a>: "Jobb, ha tudod, hogy Magyarországon a közterhek 60-80%-át Budapesten és Pest megyében fizetik be! Adóneme válogatja, hogy melyikben mekkora az arány, de masszívan többet is adózik Budapest és Pest megye, mint az ország össze többi része együttvéve! "<br />
<br />
Kár összetéveszteni az okot az okozattal. A közterhek 60-80%-át Budapesten és környékén fizetik, de nem ezért kapja Budapest a fejlesztések nagyobb részét. Hanem az egyoldalú Budapest-centrikus fejlesztések eredményezték azt, hogy itt fizetik a legtöbb adót, aminek van egy látszólagos és egy valós része. <br />
<br />
A valós rész az, hogy az égbekiáltóan jobb infrastruktúrának köszönhetően a termelés, a kereskedelem és a szolgáltatások döntő része idetelepül, hiszen innen éri el költséghatékonyan (vagy egyáltalán) a fogyasztót. Így itt képződik a legtöbb munkahely, a legnagyobb piac, ennél fogva a legtöbb adóbevétel is.<br />
<br />
A látszólagos része a dolognak, hogy rengeteg cég központja (irodája) a fenti okok miatt akkor is itt van, ha maga az érdemi termelés Röjtökmuzsajon folyik. Így az adó jelentős részét a vidéki termelés nyomán is Budapesten fizetik be. Viszont elenyésző a száma azon cégeknek, akiknek a tevékenysége Budapesten zajlik, de vidéken van a központ.<br />
<br />
Egyébként a személyeskedő gorombaságtól semmiképpen nem lesz valaki meggyőzőbb.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477995
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T10:43:02+02:00
2014-04-12T10:43:02+02:00
Laci A Lakli
http://blog.hu/user/276380
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477979" class="reply_nick_843908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477979 );">@Juhász Péter (LMP)</a>: <br />
Keveset aludtam, még egyszer elolvastam,, bocs érte :)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477979
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T10:37:05+02:00
2014-04-12T10:37:05+02:00
Juhász Péter (LMP)
http://blog.hu/user/843908
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477630" class="reply_nick_276380" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477630 );">@Laci A Lakli</a>: Ezt írod: "Ebből a szerző HIBÁSAN azt a következtetést vonta le, hogy magasabb részvételi arány mellett nagyobb százalékot kaptak volna."<br />
Kérlek olvasd el újra a blogbejegyzés vonatkozó részét, ugyanis ilyet egyáltalán nem állítottam. Emiatt az egész százalékos fejtegetésed okafogyott, mert nincs mit megcáfolni vele.<br />
<br />
Amit írtam pontosan:<br />
1. "Levonhatjuk ebből azt a következtetést, hogy bárcsak többen mentek volna el szavazni azokban a szavazókörökben? Hát nem éppen."<br />
2. "Ahol 75%-os volt, ott talán jól jött volna a kormányváltás szempontjából ha 80%-ra emelkedik, mint ha egy 60 %-os körzet jön fel 65-re." - tehát nem az LMP, hanem a kormányváltás (nem a szocik, hanem minden ellenzéki párt) esélyeit egyben becsültem jobbnak, ha a tudatos, jómódú körzetben mennek el szavazni többen az emberek. LMP-re vetítve ez egyenlő azzal, amit később magad is írsz: erősítsen a párt azokra a körzetekre, ahol jól szerepelt, mert ott van befogadóképesség.<br />
<br />
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477696" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477696 );">@borzimorzi</a>: "Semmi okunk nincsen azt feltételezni, hogy a távolmaradók körében szignifikáns különbséget mutatnak a pártszimpátiára vonatkozó adatok, mint a szavazók körében." Ez így van, a poszt is erről szólt, csak Laci a Lakli értelmezte félre.<br />
<br />
Ismétlem: ez a poszt nem arról szól, hogy az LMP-t vagy bárkit mentegetnék a részvétel miatt. Éppen hogy arról, hogy a magasabb részvétel csak nagyon erős korlátos feltételek mellett jött volna jobban kormányváltás szempontjából.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477973
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T10:36:17+02:00
2014-04-12T10:36:17+02:00
dukeekud
http://blog.hu/user/45064
Szerintem az mszp, a "baloldal" bukásának legfőbb oka, hogy az mszp NEM MÁS, mint a diktatúrában megszerzett hatalom, és vagyon átmentésére létrehozott bűnszervezet. MINDIG IS EZ VOLT AZ EGYETLEN CÉL,<br />
ÉS SOHASEM VOLT MÁS CÉLJUK. <br />
Ez nem egy legitim párt, ez nem baloldal. Minden más Horntól-Gyurcsányig, ebből a dologból következett az elmult 24 évben.<br />
És mivel sohasem volt semmilyen valódi társadalmi üzenetük, ezért ez a csoportosulás mostanra kifáradt, szétesett.<br />
Elképesztő, hogy ennyi ideig fenn maradhatott. Mert miről is van, szó ?<br />
A diktatúra fenntartoi, legfőbb haszonélvezői, a véreskezü gyilkosok alakítanak egy pártot, és kijelentik, hogy ők a világ legnagyobb demokratái. <br />
És sajnos 20 év kelett hozzá, hogy az ország, feleszméljen, És a VALODI rendszerváltás megtörténjen. FELEJTSÜK EL 89-et, akkor nem történt semmi, azonkivül, hogy az oroszok elhagyták az országot.<br />
A rendszerváltás fájdalmas 20 év alatt történt meg 2010-re.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477724
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:39:30+02:00
2014-04-12T09:39:30+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477651" class="reply_nick_276380" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477651 );">@Laci A Lakli</a>: Senki nem fog utánaszámolni a százalékok százalékainak. :-) A logika elég meggyőző volt. <br />
<br />
És épp azt bizonyítja, hogy az LMP-nek, ha már egyszer ő az "extraszűz olívaolaj" a magyar polpiacon, akkor ott kell elsősorban izmosodnia, ahol valós kereslet van rá. Budapesten. Aztán jönnek a nagyobb egyetemi városok, ahol kellően nagy a netpenetráció, és csak a végén a falvak. Azoktól, akik nincsenek képben, kár szavazatot remélnie egy új pártnak. Azoknak a körében csakis a régebbi, bejáratott márkáknak van esélyük. <br />
<br />
Most tényleg, mit akarsz azoktól, akik még mindig MSZMP-nek becézik az MSZP-t, és az újabb pártkezdeményekről sem tudnak, meg arról sem, hogy az MDF már nincsen?<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477696
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:32:29+02:00
2014-04-12T09:32:29+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477630" class="reply_nick_276380" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477630 );">@Laci A Lakli</a>: Pontosan. Semmi okunk nincsen azt feltételezni, hogy a távolmaradók körében szignifikáns különbséget mutatnak a pártszimpátiára vonatkozó adatok, mint a szavazók körében.<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477651
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:21:17+02:00
2014-04-12T09:21:17+02:00
Laci A Lakli
http://blog.hu/user/276380
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22477630" class="reply_nick_276380" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22477630 );">@Laci A Lakli</a>: <br />
A gyors példát egyébként elcsesztem kíváncsi leszek, hogy ki veszi észre a hibát :D.<br />
De azért mutat valami szemléletet :D
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477645
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:20:05+02:00
2014-04-12T09:20:05+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22476932" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22476932 );">@rasztaszív</a>: Ez valóban így van. Viszont a hazugság az MSZP-ben olyan szinten bele van égetve a szervezeti kultúrába, hogy Mesterházy séróból hazudott valami mást, hogy ő azt hallotta. Közben meg arról volt szó, hogy valaki benyögte azt a kötelet, de csak a HírTV-sek manipulálták úgy, hogy hangos bekiabálásnak tűnjön. Mesterházy nyugodtan mondhatta volna az igazat is, hogy ő nem hallott ilyet. És az lett volna az igazság, mert valóban csak egy benyögés volt, amit később hangosítottak fel, manipulációs céllal. Nyugodtan mondhatta volna az igazat is, akár megfejelve azzal, hogy "kérem, nálunk nyitva vannak a kapuk, mindenki bejöhet a rendezvényeinkre, nem úgy van, mint Orbánnál, hogy sokszorosan előszűrt közönség elé mer csak kiállni". Mesterházy nyugodtan hozzátehette volna ezt is: "Ha elhangzott a "kötél", akkor a Fidesznek sikerült egy provokátort benyomnia a tömegbe, gratulálunk. Ez legyen a legnagyobb örömük. Én nem is hallottam meg, legfeljebb azok hallották, akik közvetlenül a bekiabáló mellett ültek."<br />
<br />
Nem lehet mit csinálni egy olyan pártkultúrával, amelyik hazugságra épül. Ahol akkora a hisztéria, hogy akkor se mernek igazat mondani, amikor semmi bajuk nem lehet belőle, hanem inkább hisztérikusan hazudoznak. Gyurcsány túlságosan otthagyta rajtuk a keze nyomát, és most megint összeborultak vele. Menthetetlenek. Az egyetlen szimpatikus jelöltjükről, Kunhalmi Ágnesről csak most tudtam meg, hogy hazudott magának 1 vagy 2 diplomát. Agyrém. Könyörgöm, politikai pályához NEM KELL diploma! Akkor minek hazudta, hogy van? A szavazóik zömének sincsen diplomája. <br />
<br />
Aztán csodálkoznak, hogy előretör még a széljobb is, nemcsak az LMP, amelyiknél még érthető, elvégre megüti azt a civilizációs mércét, amelyet joggal elvárhatunk. <br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477630
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:14:53+02:00
2014-04-12T09:14:53+02:00
Laci A Lakli
http://blog.hu/user/276380
Érdekes poszt :).<br />
Van egy furcsa játék a statisztikában, ami mellett nem tudok nem el menni.<br />
A szerző azt boncolgatja, hogy az LMP-s képviselőre ott szavaztak többen ahol magas volt a részvételi arány. Ebből a szerző HIBÁSAN azt a következtetést vonta le, hogy magasabb részvételi arány mellett nagyobb százalékot kaptak volna. <br />
Ez a feltételezés azért hibás, mert ha azt vesszük, hogy abban a körzetben ahol 55%-os volt a részvétel ott a pártnak legyen 5%-os a támogatottsága (az egyszerűsítés kedvéért), addig míg ahol a részvételi arány 75%-os volt ott legyen 10%-os. Tehát az LMP-nek 20% alatt kellene behozni 5%-ot. Ami azt jelenti, hogy ebben a nem választó 20%-ban az LMP-nek 25%-os támogatottságnak kéne lennie, hogy valós legyen. Ami természetesen elég merész feltételezés, ugyanis ott ahol a legtöbben szavaztak az LMP-re ott is csak 10%-ot értek el.<br />
Azaz el követi ugyanazt a hibát, amit a másik ellenzéki erő, hogy saját magát felülreprezentálja, a távol maradók között :) <br />
A másik ami nagyon fontos épp az LMP-nek hozta a legnagyobb profitot az alacsony választási részvétel!<br />
A fővárosban ahol a párt erős nagyobb volt a szavazói hajlandóság átlagosan kb. 5-10%-kal többen mentek el. Az LMP-így tudott bejutni 0,4%-kal. Na ha most azt vesszük, hogyha többen mentek volna el országszerte szavazni, mondjuk 10%-kal többen az országgal, akkor be kell látni, hogy a főváros befolyása bizony csökken! <br />
(Gyengébbek kedvéért 60% és az 50% aránya 1.2-es szorzót jelent, míg 70% és 60% csak 1.06-os. 5,4/1.2*1.06=4.77%)<br />
A vidéken tapasztalható 3-4%-os támogatottságuk sokkal jobban lehúzta volna a mérleget és nem jutottak volna be a parlamentbe. Tehát elmondható, hogy a vidéki alacsony részvételnek épp az LMP nyertes pártja.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477588
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T09:01:45+02:00
2014-04-12T09:01:45+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461209" class="reply_nick_76178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461209 );">@HaCS</a>: Nem mondtam megoldást, csak egy tényt szögeztem le. <br />
Mondjuk, a cégek adófizetése tekintetében erős a torzulás, mert ha a székhely Budapesten van, akkor a vidéki részlegek munkájának eredménye is itt adózik. Viszont, ha nem részlegei vannak egy cégnek, hanem leányvállalatai, amelyek külön jogi személyek, akkor azok vidéken vagy külföldön is adózhatnak, ahol a saját székhelyük van. <br />
<br />
Nem hinném, hogy ezt a tényt mindenáron minősítgetni kellene. Egyszerűen együtt kell vele élni és nem elhazudni, mikor évtizedek óta így van. <br />
<br />
Ahogy azt sem kellene elhazudni, hogy míg városon a feketén bérbeadás dívik, addig vidéken simán a fekete munka és értékesítés. Számos helyen és alkalommal vásároltam már vidéki termelőktől csirkét, mézet, tojást, fűszert és egyebeket, de a világ legtermészetesebb dolga volt, hogy Magyarországon soha nem kaptam sem számlát, sem nyugtát. Egyes budapesti piacokon sem dívik a nyugtaadás... Görögországban dettó, a fél ország abból él, hogy szobát ad ki turistáknak, de nem adózik utána. <br />
Ehhez képest nyaraláskor beestünk egy falunapra Tenerifén és szó nélkül adták a nyugtát a másfél euróért vásárolt kerti fűszerről is. Olaszországban is.<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477361
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T07:18:24+02:00
2014-04-12T07:18:24+02:00
originalqszi
http://blog.hu/user/26775
Minden boncolgatás alapvetően alap nélküli, amíg valaki nem mélyed el Mo. "helyzetében"!! Speciális helyzetben van Mo. A "specialitást" a lakosság legalább 50% átélte az utóbbi 50 évben!! És ma már 1értelmű, hogy nem kér a "specialitásból"!!!<br />
A másik: Miért is kellene kormányváltás??<br />
Akik a demokráciával, a médiaszabadsággal, az európaisággal és egyáltalán a másságggal jönnek óriási tévedésben vannak!!!<br />
Jóslatom: Bármit is fog csinálni az Orbán kormány a következő 4 évben, 18ban megint győzni fog, pont az ország speciális helyzete miatt!!!<br />
Aki pedig további magyarázatra kíváncsi forduljon Boross Péterhez:))))
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477322
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T06:30:24+02:00
2014-04-12T06:30:24+02:00
Fulek
http://blog.hu/user/839148
Miért ne győzött volna a Fidesz, amikor olyan embereket indított a baloldal, akik hazudnak: Kunhalmi akinek nincs diplomája, és a nyelvvizsgán is elbukott, illetve "dr." Sós aki plagizált... és ők csak a jéghegy csúcs, vagy még a sem...<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2014/04/11/visszavontak_sos_tamas_doktorijat/">index.hu/belfold/2014/04/11/visszavontak_sos_tamas_doktorijat/</a>
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477313
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T06:14:45+02:00
2014-04-12T06:14:45+02:00
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan
http://blog.hu/user/520766
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460252" class="reply_nick_860811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460252 );">@mézesmackócskácska</a>: "... lassan kijelenthetjük az ország Stockholm szindrómás..."<br />
<br />
Úgy gondolom, hogy ezzel (illetve ilyen) hozzáállással Gyurcsány már a szavazás estéjén elkövette az egyik taktikai-politikai hibáját.<br />
<br />
Több, mint két millió, majdnem három millió embert egyszerűen vaknak, megtévesztettnek, hibás gondolkodásúnak nevezett. Majd azt állította, hogy kizárólag csak nála, náluk van a bölcsek köve, és mindenféle jóslásokba bocsátkozott.<br />
Érthetetlen, hogy miből gondolja, gondolják, hogy az emberek majd nem felejtik el, hogy lehülyézték őket.Ezenkívül még nevetségessé is válik az, aki éppen most szenvedett el egy nagy arányú vereséget, miközben a saját éleslátásáról beszél.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22477304
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T05:52:45+02:00
2014-04-12T05:52:45+02:00
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan
http://blog.hu/user/520766
@mézesmackócskácska: "...konfrontálódj..."<br />
<br />
Nem érdemi a megjegyzésem, de nem tudom megállni, mert már egyre jobban terjed ez a helytelen szóhasználat.<br />
<br />
Konfrontál jelentése szembehelyezkedik, ellenszegül.<br />
Olyan szó, hogy konfrontálÓDIK, nincs. Hiszen azt jelentené, hogy ellenszedülŐDIK, szembehelyezkedŐDik.<br />
Ez meg ugye...<br />
Aki meg nem volt latinos, annak tudom ajánlani a megfelelő magyar kifejezéseket. Hiszen aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22476932
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T00:48:46+02:00
2014-04-12T00:48:46+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22473945" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22473945 );">@Androsz</a>: a tizenegyesnél mindenkit látunk.itt a sok bekiabálás közül kiemeltek egyet,és úgy állították be,mintha csak azt lehetett volna hallani.ez így manipuláció.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22476881
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-12T00:13:15+02:00
2014-04-12T00:13:15+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22469215" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22469215 );">@eßemfaßom meg áll</a>: ha ez a meggyőződés enyhíti leginkább a kognitív disszonanciáidat,váljék egészségedre.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22473945
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T23:36:54+02:00
2014-04-11T23:36:54+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22465007" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22465007 );">@rasztaszív</a>: Csak mutasd meg nekem, hogy mi a lényegi különbség, és már megyek is.<br />
<br />
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22471104" class="reply_nick_206766" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22471104 );">@playfellow</a>: Az összes történelemhamisítási ügyért nem lehetek felelős. De a <a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22465007" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22465007 );">@rasztaszív</a>: által felidézett, sokak által értetlen módon emlegetett butaság megérdemelt egy szót.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22471104
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T23:17:55+02:00
2014-04-11T23:17:55+02:00
playfellow
http://blog.hu/user/206766
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22464625" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22464625 );">@Androsz</a>: <br />
A Lomnici kitakarása is az NFL-ből lett átvéve ?<br />
:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22469215
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T23:04:37+02:00
2014-04-11T23:04:37+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22465007" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22465007 );">@rasztaszív</a>: kezdesz meggyőzni, hogy te valami vérfideszes lejáratonick vagy, irástudó ballib ritkán ilyen hülye
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22465007
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:28:54+02:00
2014-04-11T22:28:54+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22464625" class="reply_nick_24459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22464625 );">@Androsz</a>: hagyjál már a hülyeségeddel,már bocs
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22464625
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:25:13+02:00
2014-04-11T22:25:13+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22463835" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22463835 );">@rasztaszív</a>: Igazad van. Az is hamisítás, amikor lelassítják a felvételt, hogy tényleg tizenegyes volt-e. Meg amikor az amerikaifociban kinagyítják a képből, hogy érintette-e a vonalat vagy nem.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22463835
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:17:38+02:00
2014-04-11T22:17:38+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
@MSZP Afrika Korps: kimutatott hamisítás,bármilyen kényelmetlen.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22463615
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:15:35+02:00
2014-04-11T22:15:35+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22462989" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22462989 );">@MSZP Afrika Korps</a>: hamisítás.bármilyen kényelmetlen.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22463213
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:12:30+02:00
2014-04-11T22:12:30+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22462854" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22462854 );">@rasztaszív</a>: Jó a példa itt is Mesterházy hazudott.<br />
<br />
Olyat nem lehet kihangosítani ami nem hangzott el. <br />
<br />
Ő hazudott valami mást, amit hallott, kár hogy senki más nem hallotta, és nem tudta kihangosítani se...:DD
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22462989
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:10:59+02:00
2014-04-11T22:10:59+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22462854" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22462854 );">@rasztaszív</a>: Hát ha szerinted ez hamis videó vagy azzal egy kategória akkor be is fejezhetjük.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22462854
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:09:25+02:00
2014-04-11T22:09:25+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22462039" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22462039 );">@MSZP Afrika Korps</a>: dehogynem.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://poldi.blog.hu/2014/01/30/koteles_kampany_itt_a_bizonyitek_a_hirteve_belenyult_a_hangsavba">poldi.blog.hu/2014/01/30/koteles_kampany_itt_a_bizonyitek_a_hirteve_belenyult_a_hangsavba</a><br />
<br />
napokig nyomta a köztévé.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22462260
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:05:28+02:00
2014-04-11T22:05:28+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461997" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461997 );">@rasztaszív</a>: Egyszer bárki átbaszhat. Ezért lehetett itt Szarcsány miniszterelnök.<br />
<br />
Orbán harmadszor miniszterelnök. Nem, nem azért mert a zembereket átbaszta..:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22462039
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:04:05+02:00
2014-04-11T22:04:05+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461783" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461783 );">@rasztaszív</a>: Már megint handabandázol.<br />
<br />
Én példákat mondtam, konkrétan hamis videóanyagokra.<br />
<br />
Ilyet nem tudsz mutatni a másik oldalon.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461997
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:03:57+02:00
2014-04-11T22:03:57+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461747" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461747 );">@MSZP Afrika Korps</a>: amíg ugyanazt csinálja,csak még gusztustalanabbul,addig nem is különb.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461783
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T22:00:54+02:00
2014-04-11T22:00:54+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461726" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461726 );">@MSZP Afrika Korps</a>: a közmédia propaganda-eszközzé silányult.<br />
<br />
hiszen még magad is úgy írod,"fideszes"...<br />
<br />
a közmédia,meg,ugye,nem pártmédia...elvileg...
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461747
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:53:26+02:00
2014-04-11T21:53:26+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461711" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461711 );">@rasztaszív</a>: Ez duma. Ezek csak szavak.<br />
<br />
Nem azt várom a kormánytól, hogy Jézus Krisztus erkölcsi nívóján dolgozzon. Sőt magam sem vagyok mentes a hibáktól.<br />
<br />
Mindössze úgy gondolom, hogy Orbán nem egy erkölcsi kategória a baller vezérkarral.<br />
<br />
Szavazóként ennyi érdekel.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461726
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:50:55+02:00
2014-04-11T21:50:55+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461698" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461698 );">@rasztaszív</a>: Bocsánat, a fideszes közmédia egyetlen egyszer sem hamisított.<br />
<br />
Draskó hamisított<br />
DK-s cigányok hamisítottak Baján
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461711
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:49:47+02:00
2014-04-11T21:49:47+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461645" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461645 );">@MSZP Afrika Korps</a>: a tisztességet nem lehet megszavazni.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461709
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:49:33+02:00
2014-04-11T21:49:33+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461661" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461661 );">@MSZP Afrika Korps</a>: <br />
A "közszolgálatiság"-nak valószínűleg a legalja volt, amikor a köztévé munkatársai a HírTV-n nézték, hogy ostromolják a saját székházukat.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461698
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:48:48+02:00
2014-04-11T21:48:48+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461641" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461641 );">@MSZP Afrika Korps</a>: mivel fel tudsz mutatni példát a múltból,hogy más is manipulált,ezért teljesen jogos most az összes közszolgálati csatorna összes hírműsorában manipulálni?<br />
na,ennyit a fideszes etikáról...
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461688
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:48:00+02:00
2014-04-11T21:48:00+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
"A médiában a kormánypárti túlsúllyal szemben nincs esély."<br />
<br />
Ehhez képest mindenhol a Mesterházy ábrázatját láttam hónapok óta, meg Bajnaiét. Nem vagyok képes megérteni ezt a médiatúlsúly-problémát. Az M1 híradójában talán kevesebbet szerepeltek, de őszintén szólva ebben én semmi izgalmasat nem találok. A kereskedelmi tévék tulajdonosairól is nehéz elképzelni, hogy azt mondják a főszerkesztőnek, hogy csak igazságosan, egyenlően, semmi részrehajlás. Szóval annyit szerepeltek, amennyit akartak.<br />
<br />
De közben nem mondtak semmi érdekeset. Ez az okok egyike.<br />
<br />
A másik: mivel a többi sem látszott okosabbnak, akkor spóroljuk meg egy kormányváltás kaotikus hónapjait, 100 nap türelem, miegymás.<br />
<br />
A harmadik: nem biztos, hogy mindeni úgy látja a "közállapotokat", mint te. Ez is egy ok.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461661
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:45:31+02:00
2014-04-11T21:45:31+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
De különben nem kb. 10% a közmédia nézettsége? Jó fegyver, de aki azt hiszi hogy esetleg a közpropaganda mindent megold, annak felidézném, hogy <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=fzkO46ZrogI">www.youtube.com/watch?v=fzkO46ZrogI</a><br />
<br />
Ez történik, amikor a közTV orrba szájba hazudozik.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461645
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:42:56+02:00
2014-04-11T21:42:56+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461601" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461601 );">@rasztaszív</a>: Az európai rekord újabb 2/3 neked azt mondja hogy a kormány elvesztette a hitelét?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461641
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:42:09+02:00
2014-04-11T21:42:09+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461579" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461579 );">@rasztaszív</a>: Hehehe, ez Qrvajó.<br />
<br />
Válasznak itt ez a kis vidió, amiről annak idején a közmédia nem is tudósított.....:DDD<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=fzkO46ZrogI">www.youtube.com/watch?v=fzkO46ZrogI</a> <br />
<br />
Csak amikor a HirTV-n már 15ször lement<br />
<br />
Helyette akkor Draskó hamis nácis robbantós vidiója volt a téma a KözTV-n<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=a3w0GHAn6zM">www.youtube.com/watch?v=a3w0GHAn6zM</a><br />
<br />
Na ennyit a szocionista MTV-ről.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461601
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:36:09+02:00
2014-04-11T21:36:09+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461554" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461554 );">@MSZP Afrika Korps</a>: már megint a feri...:)pedig rólatok volt szó,hogy olyanok,vagy olyanabbak lesztek-e,mint az mszp.<br />
vagy esetleg tisztességesek.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461581
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:33:54+02:00
2014-04-11T21:33:54+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461522" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461522 );">@MSZP Afrika Korps</a>: <br />
:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461579
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:33:41+02:00
2014-04-11T21:33:41+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461549" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461549 );">@MSZP Afrika Korps</a>: a rendszerváltás óta ilyen nyíltan senki nem használta kormánypropagandára a közmédiát.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461554
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:30:29+02:00
2014-04-11T21:30:29+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461540" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461540 );">@rasztaszív</a>: Hát Ferinek nem szakad le az arca, akkor sem ha 15ször mondja el beszédenként. <br />
<br />
De ez most nem hatott.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461549
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:29:29+02:00
2014-04-11T21:29:29+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461530" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461530 );">@rasztaszív</a>: A közTV mindig is az aktuális kormány seggét nyalta.<br />
<br />
Problem?<br />
<br />
Érdekes most senki sem akarja felgyújtani.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461540
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:28:45+02:00
2014-04-11T21:28:45+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461522" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461522 );">@MSZP Afrika Korps</a>: szerintem meg nem kell félni kimondani,amikor arról van szó.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461530
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:27:45+02:00
2014-04-11T21:27:45+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461512" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461512 );">@MSZP Afrika Korps</a>: a köztévének viszont van köze a közpénzhez.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461524
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:26:34+02:00
2014-04-11T21:26:34+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461496" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461496 );">@J.László</a>: három vitatható állítás,három kérdés.mi a gond?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461522
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:26:09+02:00
2014-04-11T21:26:09+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461188" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461188 );">@rasztaszív</a>: 'ilyen kis vicces dolog számodra a tisztesség...?:)'<br />
<br />
Eccer azt mondta egy okos bácsi, hogy aki sokat használja a tisztesség, becsület szavakat az istenbizony hatalmas szélhámos. És Gyurcsányt hallgatva, teljesen igaza van.<br />
<br />
Normális emberek nem beszélnek ezekről a maguktól értetődő dolgokról.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461512
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:23:55+02:00
2014-04-11T21:23:55+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461390" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461390 );">@rasztaszív</a>: Aha, naná. Persze.<br />
<br />
A HirTV-nek semmi köze közpénzhez. A TV2 megvásárlásának sem. Az Origonak sem.<br />
<br />
Vicces hogy a fideszről meg közpénzről beszélsz ezek akkor történtek amikor a fidesz nem is volt hatalmon...
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461508
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:22:54+02:00
2014-04-11T21:22:54+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461496
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:21:29+02:00
2014-04-11T21:21:29+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461488" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461488 );">@rasztaszív</a>: <br />
Most kezdesz hülyébe átmenni. Vagy csak tetteted. Nem kéne.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461488
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:19:59+02:00
2014-04-11T21:19:59+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461400" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461400 );">@J.László</a>: ne mondd.20 évig?milyen párt?milyen kisebbség?<br />
a közpénz nem a te pénzed,ne keverd...
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461400
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:05:32+02:00
2014-04-11T21:05:32+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461390" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461390 );">@rasztaszív</a>: <br />
Apró malőr, hogy 20 évig egy 5%-os párt és egy 1%-os faji kisebbség hempergett a köztévében a pénzemen. Van még kérdésed?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461390
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T21:04:28+02:00
2014-04-11T21:04:28+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461324" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461324 );">@J.László</a>: apró malőr,hogy közpénzből.a tisztesség úgysem számít.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461324
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:54:41+02:00
2014-04-11T20:54:41+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461145" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461145 );">@MSZP Afrika Korps</a>: <br />
Ha libsibolsi lennék, világgá kürtölném, hogy haha, az RTL nem köztévé.<br />
<br />
A lényegen ez azonban nem változtat. Legalább 15 évig a libsibolsik uralták a médiát és a közbeszédet.<br />
<br />
A Fidesz mindössze megfogadta Kovács László tanácsát és csinált magának saját médiát. Ennyi az egész.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461265
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:43:24+02:00
2014-04-11T20:43:24+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461125" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461125 );">@eßemfaßom meg áll</a>: jaj bocs,most látom,te is megnyilvánultál közben.nem kellett volna...:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461219
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:35:53+02:00
2014-04-11T20:35:53+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461150" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461150 );">@MSZP Afrika Korps</a>: de legalább nem vagy vele egyedül...:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461209
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:33:49+02:00
2014-04-11T20:33:49+02:00
HaCS
http://blog.hu/user/76178
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461122" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461122 );">@borzimorzi</a>: <br />
<br />
Azzal én is tisztában vagyok, hogy az "adóbevétel 60-80%-át Budapesten és Pest megyében fizetik be".<br />
<br />
A kérdés az, hogy ez erény, vagy tragédia? Jó-e így ez a helyzet/folyamat?<br />
<br />
Változtathatónak ítéljük ezt meg/akarjunk-e változtatni ezen?<br />
Vagy változ(tathat)atlannak ítéljük, és alkalmazkodjunk hozzá?<br />
<br />
Ez a mostani helyzet a kiindulópont vagy a végpont, esetleg valahol a kettő között?<br />
<br />
Ezek nem is olyan egyszerű kérdések. Szerintem tartózkodjunk az egymondatos egyszerűsítő megoldásoktól.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461188
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:28:54+02:00
2014-04-11T20:28:54+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461150" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461150 );">@MSZP Afrika Korps</a>: ilyen kis vicces dolog számodra a tisztesség...?:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461183
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:28:04+02:00
2014-04-11T20:28:04+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461164" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461164 );">@rasztaszív</a>: <br />
Ki a faszom az az ebesz? Ja, azok, akik rendben találták a vasárnapi választásokat? Tudod, ami miatt most zavargásokat akartok csinálni. Gyurcsány szerint legalábbis.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461170
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:26:16+02:00
2014-04-11T20:26:16+02:00
A Fidesz nem nyert hanem maradt ott ahol van mert megint nincs akire érdemes lett volna szavazni.<br />
A Mesterházi és egymás hátán ismét felkapaszkodott :Gyurcsány ,Bajnai ,Fodor? ugyanmá(!), vagy az erőtlen "majdcsakleszvalahogy LMP?<br />
Esetleg a szélsőségeket kóstolgató Jobbik? (nem hiányzik)<br />
A többi (?), sehol senki.<br />
Ez van.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461164
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:25:28+02:00
2014-04-11T20:25:28+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461070" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461070 );">@J.László</a>:no persze,lehet próbálni relativizálni,de ami most van a közmédiában,olyan a rendszerváltás óta nem volt.olyannyira,hogy az ebesz-nek is feltűnt.ennek azért talán lehet valami bennünk rejlő oka is.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461156
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:24:00+02:00
2014-04-11T20:24:00+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461153" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461153 );">@MSZP Afrika Korps</a>: <a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=BBQVRaMQANM">www.youtube.com/watch?v=BBQVRaMQANM</a>
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461153
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:23:12+02:00
2014-04-11T20:23:12+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
The winner takes it all, the loser's standing small. Gyurcsány ABBA-t énekel.<br />
youtube.com/watch?v=BBQVRaMQANM
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461150
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:22:35+02:00
2014-04-11T20:22:35+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461128" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461128 );">@rasztaszív</a>: Most választottunk, nem emléxel?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461145
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:21:59+02:00
2014-04-11T20:21:59+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461070" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461070 );">@J.László</a>: Azért az se volt rossz, amikor az RTLen a heti hetesben 7 SZDSZes zsidó ajnározott egy nyolcadikat, vagy épp Orbánt szidta.<br />
<br />
Ha többet nem tudnék, ez is elég lenne hogy a Tábornokra szavazzak.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461128
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:19:52+02:00
2014-04-11T20:19:52+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461033" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461033 );">@MSZP Afrika Korps</a>: választanotok kell.vagy a hazug példa,vagy a tisztesség.együtt nem megy.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461125
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:19:26+02:00
2014-04-11T20:19:26+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460955" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460955 );">@rasztaszív</a>: Megritkultatok? Nekem nem tünt fel, úgy folytatjátok a permanens kampányt minta nem épp most estetek volna vele telipofára. Mondjuk engem nem zavar ha izomból toljátok még lentebb a népszerűségeteket.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461122
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:19:11+02:00
2014-04-11T20:19:11+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461060" class="reply_nick_76178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461060 );">@HaCS</a>: Tökéletesen igazad van. Viszont nem véletlen élek annyira a város szélén, hogy pár kőhajításnyira vége van a városnak. <br />
Szerintem ajnározni senkit sem kell, de azt célszerű megérteni, hogy egymásra vagyunk utalva. Pl. addig, amíg több százezer Mariska néni hozta be rendszeresen a saját, kukoricán nevelt 10-12 csirkéjét a hetipiacra, addig egyetlen bolthálózat se adhatta bármennyiért a bármilyen ócska minőséget. Csak úgy képzelik azt a városlakók, hogy ők milyen függetlenek... Ahogy egyes vidékiek is bedőlnek a dumának, hogy Budapest "elszívja" a forrásokat, ami persze hazugság. Csak a helyi polgik ezzel próbálják leplezni, hogy már megint vabankra ígérgettek a választóiknak. Ők is tudják, hogy az összes adóbevétel 60-80%-át Budapesten és Pest megyében fizetik be mind a cégek, mind a magánszemélyek.<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461072
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:12:14+02:00
2014-04-11T20:12:14+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460399" class="reply_nick_860811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460399 );">@mézesmackócskácska</a>: Pláne egy olyan egymondatos üzenetre válaszul, amelyikben potom 4 helyesírási hiba van... <br />
<br />
No, pá. <br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461070
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:12:05+02:00
2014-04-11T20:12:05+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461032" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461032 );">@rasztaszív</a>: <br />
A közmédia kisajátítására reflektáltam.<br />
<br />
A '90-es évek eleje óta nem nézek köztévét. Meg is mondom, miért. Elhánytam magam attól, hogy két SZDSZ-es zsidó ajnároz a stúdióban egy harmadikat. Ez volt a köztévé a '90-es években. Ez az élmény annyira elrettentett, hogy azóta sem nézek köztévét. Ma sem.<br />
<br />
Szégyen gyalázat volt, amit a libsibolsik műveltek a médiában, amíg hatalmon voltak.<br />
<br />
Felteszem, azt nem a közmédia kisajátításának, hanem a világ természetes rendjének tekintetted.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461060
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:10:33+02:00
2014-04-11T20:10:33+02:00
HaCS
http://blog.hu/user/76178
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460178" class="reply_nick_157759" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460178 );">@borzimorzi</a>: <br />
<br />
Azért talán annyira ne ajnározd a vidéket.<br />
<br />
Elvégre te sem véletlenül élsz a fővárosban.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461033
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:08:16+02:00
2014-04-11T20:08:16+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22461019" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22461019 );">@rasztaszív</a>: Akkor kormányozzon a tisztesség!<br />
<br />
Vagy a példa!<br />
<br />
Hajrá tisztesség, hajrá példa!
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461032
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:08:08+02:00
2014-04-11T20:08:08+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460996" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460996 );">@J.László</a>: mire gondolsz?bár nagyjából változatlan
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22461019
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:06:43+02:00
2014-04-11T20:06:43+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460956" class="reply_nick_857441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460956 );">@MSZP Afrika Korps</a>: igen,az mszp is hazudik.aki tisztességes,annak nem is példa.és főleg nem mentség.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460996
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T20:03:22+02:00
2014-04-11T20:03:22+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460146" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460146 );">@rasztaszív</a>: <br />
2010 előtt is ez volt a véleményed?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460974
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:58:50+02:00
2014-04-11T19:58:50+02:00
borzimorzi
http://blog.hu/user/157759
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460399" class="reply_nick_860811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460399 );">@mézesmackócskácska</a>: Szerinted ki fog egy SPAMfióknak írni? :-)<br />
<br />
Mindenféle jókat!<br />
<br />
Üdv:<br />
b
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460956
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:56:24+02:00
2014-04-11T19:56:24+02:00
MSZP Afrika Korps
http://blog.hu/user/857441
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460088" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460088 );">@rasztaszív</a>: Egyszerübb a helyzet: Az MSZP hazudik.<br />
<br />
És 2 gigabukó után folytatja ugyanott. Folytasd te is velük!
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460955
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:55:57+02:00
2014-04-11T19:55:57+02:00
rasztaszív
http://blog.hu/user/25691
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460864" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460864 );">@eßemfaßom meg áll</a>: ha majd nagyokkal kell vitatkozni,megfontolom a dolgot...:)<br />
az itteni trollocskák így is megritkultak...:)
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460906
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:47:48+02:00
2014-04-11T19:47:48+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
Ciki lenne a libsibolsiknak lezárni az Erzsébet hidat. Az áthallások ugyebár. Maradt nekik a műemlék-bontás.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460864
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:39:45+02:00
2014-04-11T19:39:45+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460146" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460146 );">@rasztaszív</a>: hüha, raszta kevesebb spangli után állj neki vitázni a nagyokkal
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460855
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:38:16+02:00
2014-04-11T19:38:16+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22433301" class="reply_nick_25691" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22433301 );">@rasztaszív</a>: baszki az M4 megépítése kb az amikor a sánta megkapja a púpos púpját is segitségként. Most komolyan képes vagy azt az evszázad balfaszságát pozitív érvként felhozni?
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460827
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:32:46+02:00
2014-04-11T19:32:46+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22433099" class="reply_nick_470212" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22433099 );">@nexialista</a>: müveltséged hiányos
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460816
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T19:31:04+02:00
2014-04-11T19:31:04+02:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460021" class="reply_nick_853978" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460021 );">@Kim lr Szen</a>: Ma is tanulsz valamit: az államadósságot gdp%-ban mérik és hasonlitgatják
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460619
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T18:42:56+02:00
2014-04-11T18:42:56+02:00
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!
http://blog.hu/user/14011
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22460486" class="reply_nick_553162" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22460486 );">@Jolka40</a>: "Nem úgy, mint a közTV, vagy a közrádió. Ott labdába se rúghat a Fideszen kívül más. "<br />
Nana! Az ex(?)-mszp -s Simon többet szerepelt a médiában, mint az összes fideszes együttvéve... :) Naügye! :P
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460536
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T18:22:45+02:00
2014-04-11T18:22:45+02:00
tintamin
http://blog.hu/user/336580
Aki nem szavazott, az úgy érzi, tökmindegy, ki van hatalmon.<br />
<br />
És nyilván elégedett a mostani rendszerrel is, különben elment volna szavazni....
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460525
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T18:20:34+02:00
2014-04-11T18:20:34+02:00
tintamin
http://blog.hu/user/336580
A végkövetkeztetés eléggé ijesztő, főleg annak fényében, hogy Orbán a gazdaságot Matolcsyra, az oktatást meg Hoffmannra bízta, és látjuk, mit csináltak: az egyik az idiotizmusával gyakoratilag Európa büdösbogarává tett minket, a másik meg az eszement centralizációjával olyan pályára állította a magyar közoktatást, ami remekül kitermeli az egyszerűen irányítható szavazókat, de az ország jövőjét végképp aláássa.
https://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa/full_commentlist/1#c22460511
Válasz erre: A részvétel varázsa
2014-04-11T18:17:18+02:00
2014-04-11T18:17:18+02:00
micsoda?
http://blog.hu/user/369823
<a href="http://kepviseloleszek.blog.hu/2014/04/10/a_reszvetel_varazsa?fullcommentlist=1#c22433291" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22433291 );">@szekertabor</a>: Remélem akkor is úgy gondolom, nem megyek 2018-ban. Nem állok be a sorba! Höbörgők és aztán azokra szavazok akik ellen tüntetek. Gerinc kérdése az egész:-)